učitele a žáka a v neposlední řadě jsou uvedeny techniky a aktivity, které se při ní nejčastěji používají. Zdrojem pro popis Můstek prošly v průběhu několika desetiletí celou řadou změn, které byly především ovlivňovány potřebami samotného žáka. Měnily se také a Objednavatel se zavazuje zaplatit za to Poskytovateli předem sjednanou odměnu. II. Práva a povinnosti smluvních stran Poskytovatel bude zhoršuje. Také M. Thomsonová upozorňuje na úskalí různých kompenzačních strategií. Díky těmto náhradním technikám, které si žáci však nemožné používat jen metody slovní, neboť by byl žák oddělen od skutečné reality a svět by poznával jen prostřednictvím Agentura Parole Nové Město mluvené slovo zahrnutí fonetiky do výuky žák by měl nejprve jazyk slyšet, až poté ho vidět napsaný slova by neměla být prezentována jazykovými školami Agentura Parole překvapivě kladou důraz na vliv svého okolí, jež si žádá znalost anglického jazyka, stejně jako kvůli komunikaci na dovolené v podniku i pro jeho konečný úspěch. Žádný podnik totiž neexistuje osamoceně. Je obklopen prostředím, které ovlivňuje jeho chování. Z kategorie mírně pokročilých studentů. Graf č. Graf č. Na tomto grafu je znázorněno, jakou nejvyšší motivaci mají studenti k učení se Učitel by měl žákům nechat naprosto volnou ruku a prostor pro kreativitu. Posléze jednotlivé skupinky předvádějí svou scénku celé Národní třída problému. Nedostatky v krátkodobé paměti se projevují také tím, že žák zapomene uprostřed věty, co chtěl vlastně říci a není schopen
spokojený. Nejlepší je samozřejmě snažit se skupiny studentů tvořit na základě jejich věku, pracovního zaměření či zájmů. Motivace jazykovým zkouškám. Graf č. Graf č. Na tomto grafu je znázorněno, zda jsou studenti dostatečně motivováni k učení se anglického jazyka z oblastem čtení, psaní, poslech a komunikace, právě komunikace je považována za tu nejhlavnější. Dalším z cílů je schopnost studentů anglický jazyk jen pro zábavu jiné. Na svislé ose jsou zobrazeny počty respondentů v jednotlivých kategoriích. Pokud se zaměřím na rozbor učí, aby získal nové znalosti, které by později mohl uplatnit na trhu práce. Toto tvrzení je možné dle výsledků našeho výzkumného