včetně využití techniky a pomůcek a vypracování individuálního vzdělávacího plánu. V. Mertin a A. Kucharská doporučují, aby diagnóza jazyková škola Holešovice SPU byla diagnostikována nejpozději ve druhém ročníku střední školy, aby se žákům vhodnou intervencí usnadnilo studium na SŠ a minimalizovali se předchozí negativní zkušenosti. V současné době téměř každý učitel ví, co jsou to specifické poruchy učení. Péče o žáky se specifickými poruchami učení na stupni základní školy je velice dobře propracovaná po stránce diagnostické, ale i reedukační. Problém nastává při přechodu žáka na stupeň základní školy a na školu střední. Většina učitelů je s problematikou specifických Vltavská poruch učení dobře obeznámena po teoretické stránce, bohužel však neví, jak konkrétně specifická porucha učení ovlivňuje žákův výkon v určitém předmětu, a jakým způsobem je možno s takovým žákem pracovat. M. Thomsonová ve své publikaci uvádí různé podpůrné jazyková škola Holešovice strategie, které mohou minimalizovat vliv poruchy a pomoci tak učitelům jednotlivých předmětů přizpůsobit výuku potřebám žáků se specifickými poruchami učení. Tyto strategie se týkají dovedností, které jsou nezbytné pro zvládnutí středoškolského kurikula. Jedná se o komunikativní dovednosti, jako je čtení, psaní, porozumění a jazykové vyjadřování, dále pak paměť, především krátkodobá a Florenc dovednost organizace práce. Čtení plní v rámci středoškolského kurikula rozdílné funkce, z nichž nejdůležitější je získávání
nových poznatků a vědomostí. Velmi často je v některých předmětech pochopení a procvičení nového učiva prověřováno pozorným čtením soukromé školce Praha 1 Holešovice