možnosti žáka i školy, kam má být žák integrován. Zákon č. Sb. ve znění pozdějších předpisů taktéž ukládá povinnost realizovat Praha 15 vzdělávání podle tohoto zákona a rámcových vzdělávacích programů. Na úrovni střední školy se jedná o Rámcový vzdělávací program pro střední odborné vzdělávání a o Rámcový vzdělávací program pro gymnázia. Každá škola si navíc sama tvoří Školní vzdělávací Jižní Město program, což je dokument, který určuje, jakým způsobem budou ve škole realizovány požadavky rámcového vzdělávacího programu pro daný typ školy. Poskytování a systém pedagogicko psychologického poradenství a služeb se řídí vyhláškou č. kterou se mění vyhláška č. Sb., o poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních. Vyhláška vymezuje činnost pedagogických pracovníků jazykové školy Prahu 10 na školách a mimoškolních subjektů provozujících poradenskou činnost a také obsah poradenských služeb. Obecné podmínky základního vzdělávání jsou stanoveny vyhláškou č. Sb., kterou se mění vyhláška č. Sb, o základním vzdělávání a plnění povinné školní docházky ve znění pozdějších předpisů. Uvádí se zde podmínky, za kterých je organizováno základní vzdělávání, které se týkají i jazyková škola Praha 10 žáků se specifickými vzdělávacími potřebami. Střední vzdělávání ošetřuje vyhláška č. Sb., o středním vzdělávání a vzdělávání v konzervatoři, ve znění vyhlášky č. Sb. Shrnutí Terminologie, stejně jako definice specifických poruch učení se vyznačují
značnou nejednotností, která vyplývá z různorodé symptomatiky a rozdílného chápání daného problémů ze stran jednotlivých autorů. Taktéž klasifikovat poruchy učení je možno podle různých hledisek. Nejrozšířenější mezi odbornou a laickou veřejností je rozdělení na dyslexii, dysgrafii, dysortografii, dyskalkulii, dysmuzii, dyspinxii a dyspraxii. Existují však i další klasifikace, které zohledňují i jiné jazyková škola Praha 10 aspekty problémů. Pohled na etiologii poruch učení prošel v průběhu vývoje značnými změnami, od jednostranného vysvětlení příčin až Praha 22 po multifaktoriální model příčin poruch učení. V současné době lze vysvětlit příčiny poruch učení v několika rovinách biologické, kognitivní a behaviorální, popř. sociální. Podmínky zdělávání žáků, dětí a studentů se specifickými poruchami učení je legislativně zakotveno ve školském zákoně č. a navazujících vyhláškách. Podle vyhlášky č. Sb., o vzdělávání dětí, žáků a Litochleby studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných, ve znění pozdějších předpisů, se