slovní zásobou týkající se probíraného tématu v odborném předmětu. ŠMÍDOVÁ, Tereza, Lenka TEJKALOVÁ a Naděžda VOJTKOVÁ. CLIL ve výuce Jak zapojit cizí jazyky do vyučování. Praha Vydal Národní ústav pro vzdělávání, str. ISBN ŠMÍDOVÁ, Tereza, Lenka TEJKALOVÁ a jazyková škola Dolní Chabry Naděžda VOJTKOVÁ. CLIL ve výuce Jak zapojit cizí jazyky do vyučování. Praha Vydal Národní ústav pro vzdělávání, str. ISBN ŠMÍDOVÁ, Tereza, Lenka TEJKALOVÁ a Naděžda VOJTKOVÁ. CLIL ve výuce Jak zapojit cizí jazyky do vyučování. Praha Vydal Národní ústav pro vzdělávání, str. ISBN Model Cizojazyčné materiály Učitel využívá cizojazyčných materiálů texty, poslech, apod. jako podpory výuky odborného předmětu. Materiály může použít například i pro zadávání domácích úkolů. Model Cizojazyčné instrukce Učitel zadává Ládví postup práce v cizím jazyce. Model Reálie Do hodiny jsou zařazovány reálie příslušných zemí. Mohou být vyučovány v mateřském nebo cizím jazyce. Model Projekt se zahraniční školou Učitel nebo celá škola spolupracuje se zahraniční školou a se žáky realizují projekty. Vychovatelna Model Integrovaný předmět Učitel vyučuje předmět, který má stanoven výstupy a hodnocení jak z cizího jazyka, tak z odborného předmětu. Model Tematický CLIL Část obsahu odborného předmětu je vyučována v cizím jazyce. Model Modulární CLIL Učitel cizího jazyka se domluví s učitelem odborného předmětu a připraví tematické plány, které se prolínají oběma předměty. Model Projektový den Učitelé pracují s jazykových škol Dolní Chabry
prvky integrované výuky v rámci jednoho dne určeného školou. Integrace výtvarné výchovy a anglického jazyka pomocí metody CLIL Tato práce soukromé školky Praha 8 Dolní Chabry