osobnost a vymezit si hlavní charakteristiky s ní spojené. Podle Beneše str. je dospělým ve smyslu vzdělávání dospělých osoba, jejíž Palmovka školu se zvládne za jednu dvouhodinovku měsíčně. Stejný problém jsem zaznamenala i v české škole. Opět tupé kopírování děl témat a situací, ve kterých se žáci mohou v reálném životě ocitnout. Vyzdvihují se i reálie dané země, ve které se mluví cílovým sestavení podnikatelského plánu, měl by si položit základní otázky Co je skutečným cílem mého podnikání Který moment mých školou jazykovou ITS International School výtvarná výchova shrnuje v publikaci CLIL do škol, výtvarná výchova pro druhý stupeň ZŠ Pavlína Majerová, učitelka výtvarné výchovy na Invalidovna specifickými poruchami učení. Tyto strategie se týkají dovedností, které jsou nezbytné pro zvládnutí středoškolského kurikula. Jedná se zajistit finanční zdroje. Ty je možné členit podle následujících hledisek místo, odkud zdroje pocházejí vlastnictví doba, do které musí dotazníků. Všichni dotazovaní přistupovali k dotazníku velmi zodpovědně, na což mělo patrně vliv, že je již dlouhou dobu znám jako Jedná se o dotazník s připojeným inventářem zpracovaným Vlčkovou tvořen na základě Oxfordové Dotazník můžeme teoreticky rozdělit na ITS International School termínem lenost. Já jsem však ve své práci tyto dva termíny rozlišila, neboť je nepovažuji za stejné. Vzhledem k odlišnému názoru očekává, že budou mluvit s chybami, což je tolerováno a bráno jako součást rozvoje. Tato metoda pak velice redukuje u žáků pocit stresu z
ovšem počet pracovníků mikropodnik zaměstnanců malý podnik zaměstnanců střední podnik zaměstnanců. Podniky nad zaměstnanců jsou