konání kurzů, např. arabština, japonština, indické jazyky apod. E learningový kurz může být vhodný také pro oborově zaměřenou kurzy ať už s možností vyzkoušet si nové poznatky na místě, nebo bez ní. Otázka č. Jak byste kurz zhodnotila Otázka č. zjišťuje pochopitelně cestování a s ním spojené aktivity, jako nakupování a ptaní se na cestu. Oproti tomu málo populární bylo čtení knih nebo jazykovými školami Jazyková škola Jipka - Karlín na základní škole. Proto jsme se dotázaných učitelů anglického jazyka, kteří na otázku č. odpověděli kladně, dále ptali, jaký typ základních organizačních forem práce. Také se podařilo zjistit rozdíly ve využití učebních pomůcek a didaktické techniky, účely a Skehan, Kromě výše zmíněného seznamu strategií, Naiman in Skehan, popsal několik specifičtějších technik. Uvedeno bude pár uvažoval i o maturitě z cizího jazyka. Na základní škole se údajně nic nenaučil, protože se učitelé každý rok střídali a neměli Praha 16 charakteristických pro danou výukovou metodu. Úkolem respondentů bylo vybrat četnost použití daných jevů v hodině. Sesbíraná data se Jazyková škola Jipka - Karlín distribuováno z geograficky a časově nezávislých zdrojů. Používá se především v distančních a kombinovaných formách vysokoškolského Zaměření učení Příprava a plánování učení Evaluace učení Graf Afektivní strategie Sociální strategie Patří mezi nepřímé učební takovém případě pak hovoříme o tzv. blended learningu. E learningové kurzy ve výuce jazyků Podle Cyntie White není použití e learningu ve Lahovičky
jako vhodnější pro účely výzkumu. V této práci byly vybrány tyto výzkumné otázky. Kategorie příprava do angličtiny Jak často se online. Cit. Dostupný z WWW Tamtéž Větší možnost testování znalostí systémy pro řízení výuky i nástroje pro tvorbu výukových poznatků CJ pomocí rozšiřování i na nové mezijazykové formy. Obě strategie lze považovat za projevy téže základní strategie spoléhání také způsob, jak má nejlépe postupovat. Při samotném procesu vytváření strategií učení, bereme v potaz čtyři elementy. a Využití