Brno Masarykova univerzita, s. ISBN KARRER, Tony. Understanding E learning Learning Circuits online. Cit. Dostupný z WWW učení, z charakteru předmětu apod. Jedině tak bude moci tyto technologie poučeně a proaktivně využívat. V následujících kapitolách jsou blíže popsány Lahovičky jazykových škol jednotlivé nástroje, které lze při tvorbě e learningových jazykových kurzů použít. Jednotlivé nástroje jsou rozděleny podle typu Lahovičky materiálůaktivity, pro jehož tvorbu mohou být využity, následovně nástroje pro tvorbu výukových materiálů textové materiály, audio a jazykové školy Lahovičkami videomateriály, animace cvičení nástroje pro komunikaci chat, diskuzní fóra, instant messaging, VoIP kolaborativní nástroje wiki, bloky, sociální sítě virtuální světy systémy pro řízení výuky Uvedeny jsou nástroje použité při tvorbě kurzu knihovnické angličtiny e LKA Audacity, Adobe Captivate, Movie Maker, ICQ a Skype i nástroje, které by bylo možné využít v dalším pokračování kurzu e LKA nebo v jiném jazykovém kurzu. Vybrané nástroje jsou popsány nejprve z obecného hlediska, poté z hlediska použitelnosti při výuce cizích jazyků především angličtiny, uvedeny jsou také výhody a nevýhody těchto nástrojů ve výuce cizího jazyka. V některých případech uvádím využití ve výuce jazyků na konkrétním programu, v případě, že byl použit při tvorbě kurzu e LKA nebo je výrazných zástupcem určité Praha 12 skupiny nástrojů např. Second Life nebo Moodle. ZOUNEK, Jiří. E learning jedna z podob učení v moderní společnosti. vyd. Brno Masarykova
univerzita, s. ISBN brož Nástroje pro tvorbu výukových materiálů Vzdělávání formou e learningu se podstatně liší od tradiční výuky, Praha 16 proto musí být distanční výukové materiály zpracovány tak, aby nahradily kontakt mezi vyučujícím a studentem. Hlavním studijním anglická školka Praha 5 Lahovičky