aplikací. E learning lze nastavit na míru potřebám konkrétního studenta, je dostupný kdykoli a kdekoli, samozřejmě za předpokladu, že má Kocanda student k dispozici počítač a internetové připojení. Moderní technologie a zejména internet hrají významnou roli i v marketingu. Jejich jazyková škola Kocanda výhodou jsou široké možnosti oslovení zákazníků, přesné cílení, měřitelná návratnost investovaných prostředků a vysoká flexibilita. V současné době prakticky žádná firma nemůže fungovat bez vlastních webových stránek. Tyto webové stránky lze optimalizovat takovým způsobem, že je vyhledávače vyhodnotí jako relevantní pro zadaná klíčová slova a zobrazí je na předních pozicích. Dále je možné používat bannerovou reklamu umístěnou na weby tématicky související s daným oborem podnikání, která vizuálně upoutá Osnice potenciální klienty a zvyšuje jejich povědomí o značce. Velice efektivní formou propagace je PPC reklama pay per click, jelikož firma platí pouze za uživatele, kteří kliknou na odkaz prezentující danou firmu, a kterým se zobrazí její webové stránky. Další možností je Kocandě jazykovými školami propagace služeb na sociálních sítích, zejména na Facebooku a Twitteru. Analýza konkurence Co se týče konkurenčního prostředí v oboru lze konstatovat, že trh jazykových škol v Brně je značně nasycený. Existuje na škol a agentur poskytujících kurzy angličtiny a asi škol nabízejících kurzy španělštiny. Současně v Brně působí několik tisíc osob vlastnících živnostenské oprávnění na vzdělávání. Je
prakticky nemožné získat konkrétnější čísla, jelikož klasifikace živností přesně neudává, na jaký druh vzdělávání se živnost vztahuje. Dá se ale předpokládat, že většina osob, které vlastní živnostenské oprávnění na výuku cizích jazyků, pracuje jako lektoři jazykovým školám Kocandu pro některou z jazykových škol. V tomto oboru běžně funguje tzv. Schwarz systém a drtivá většina lektorů nejsou zaměstnanci škol, nýbrž soukromé školce Praha západ Kocanda