metody, je tato metoda zaměřená na žáka Hanušová In Grenarová, Vítková, M., Podle O. Zelinkové komunikativní způsob znamená nejen dovednost vnímat mluvčího, vyjadřovat své potřeby, myšlenky, aktivně se účastnit výuky, ale také schopnost domýšlet obsah na základě Zborov kontextu a předjímat, co asi chce mluvčí říci. Cílem výuky dyslektiků nemůže být perfektní porozumění a bezchybné vyjadřování. Na rozdíl od multisenzoriálního přístupu, který je doporučován při práci se všemi dyslektiky, tento přístup může některé dyslektiky znevýhodnit. Týká se to především těch žáků, kteří mají omezenou sluchovou percepci a omezenou kapacitu paměti. Žák také není schopen provádět více operací najednou vybavení si slovíček, gramatiky, koncovek při časování sloves atd. Zelinková, O., Sekvenční jazykové škole Malešicemi přístup znamená postupovat po malých krocích od učiva, které žák zvládá, k novému. Nové učivo se pak zapojuje do existujících již vytvořených struktur. Nerespektování tohoto postupu znamená, že se žák učí něco nového, aniž by zvládlo předchozí učivo. Nový jazyková škola Malešice poznatek je tudíž izolovaný, bez vazby na existující vědomosti. Zapamatování je pak mnohem náročnější, až nemožné. Sekvenční přístup umožní, aby učení bylo smysluplnější a efektivnější Zelinková, O., Strukturovaný přístup znamená osvojování celků, které Skalka mají stejnou nebo podobnou gramatickou strukturu. Podle Zelinkové jsou slova tímto způsobem teoreticky vzato lépe osvojitelná, ale někteří
žáci si lépe pamatují slovíčka, která jsou řazena do tematických celků, tudíž nelze tento způsob zcela zavrhnout. Opakování učiva, Jarov automatizace, přeučení mnohonásobné opakování slovní zásoby a gramatiky vede k automatizaci učiva. Zautomatizované poznatky poté žák bez jazykové školy Malešicích větší námahy používá v komplexnějších úkolech. Žáci se specifickými poruchami učení dosahují automatizace velmi obtížně, proto je nutné tzv. přeučení. Přeučení znamená, že žák si osvojuje učivo na základě mnohonásobného opakování, a to i v případě, že má jazyková škola Malešice pocit, že vše zvládá. Tato zásada vyžaduje velkou trpělivost ze strany žáka i učitele. Zelinková, O., Respektování individuality dítěte soukromé školce nedaleko Prahy 3 Malešic