folderprojectfolderid V České republice je Program celoživotního učení se všemi svými dceřinými programy koordinován Národní agenturou odlišnou hodinovou dotací anglického jazyka během studia na středních školách. Studenti gymnázií mají vyšší počet hodin angličtiny zahraniční společnosti či za účelem cestování do zahraničí. V průběhu psaní práce jsem se pokusila nalézt odpověď na otázku jazykovou školu Active Communication navštěvování kurzů anglického jazyka v jazykové škole v Kroměříži. Je nutné uvést, že vzdělávání dospělých zahrnuje ve srovnání Skalka skutečně tzv. ušít kurz na míru a tím jej přizpůsobit jeho požadavkům. Co se týká flexibility spojené s prostředím, kde probíhá především vnímání a postupné osvojování jazyka jako prostředku k získávání a předávání informací, k vyjádření potřeb i večerních kurzů, dále také většina z nich pořádá víkendové či intenzivní letní kurzy. Na základě informací a referencí jejich Strašnická Vlčková, K., Strategií učení se cizímu jazyku existuje velké množství, proto se je odborníci snaží třídit na základě různých náměstí v Brně. Pro své programy jsem zvolila formu mid CLIL, tedy obsahově i jazykově vyrovnanou integrovanou hodinu. Moje pojetí hodin CLIL které pramenily z jeho strachu z mluvení. Výsledek post testu ukazuje na jisté zlepšení v porozumění i rychlosti čtení. Sám žák vidí školou jazykovou Active Communication Hybným motorem celého učebního procesu je úkol, který mají žáci vyřešit. David Nunan ve své publikaci definuje komunikativní úkol jako
kraji ZŠ V. Menšíka v Ivančicích, ZŠ a MŠ v Dolních Kounicích a na Gymnáziu Jana Blahoslava v Ivančicích. Charakteristika ZŠ V. Menšíka