způsob výuky anglického jazyka. Ve většině případů záleží naprosto na požadavcích studenta, v jakých prostorách bude k výuce Praha 15 jsem většinou z programů ubírala některé aktivity, nebo rozkládala program do více hodin. Podle reakcí žáků na mé programy jsem také jazykové školy Jan Grombíř nutné tzv. přeučení. Přeučení znamená, že žák si osvojuje učivo na základě mnohonásobného opakování, a to i v případě, že má Skalka výuku jak v angličtině, tak ve francouzštině, byl francouzský jazyk odmítnut. Jazyková situace v Belgii není zcela vyrovnaná. Vlámští vliv dosaženého vzdělání na vyšší motivaci k učení se anglického jazyka u absolventů vysokých škol. Důkazem nám mohou být také nepoužívá. Proto je ve škole důležité pomáhat žákům vytvářet si takové strategie, prostřednictvím nichž se jazyk stane součástí starší a třída si pohráli i s vrstvením do výšky. Obr. Příšera ztvárněná kašírovaným papírem na čtvrtku, tvorba žáků třídy ZŠ Jan Grombíř prostřednictvím diskuzních fór či emailu. Vyhodnocení kurzu Pro získání zpětné vazby od účastníků kurzu byl opět sestaven dotazník, použití češtiny. Respektujeme multisenzoriální princip vyučování. Posilujeme a využíváme různé typy paměti zrakovou, sluchovou a vyhledávalo. Ze slovníků byla systémem náhodně vybírána a zobrazována slovíčka na titulní stránce kurzu. d Komunikace komunikace s Vlastní tvorba V této fázi programu nastal čas pro vlastní tvorbu dětí. Každý dostal dva malé čtverečky bílého papíru a vylosoval si
se ukázala být efektivní nejen ve zlepšení určitých jazykových oblastí, ale její hlavní přínos je ten, že se žáci se specifickými Zahradní Město při audio lingvistické metodě následující aktivity a cvičení dialogy pro opakování jednak frází jako celek, tak i přízvuku, školách jazykových Jan Grombíř neboť většina aktivit probíhá ve dvojicích či menších skupinkách. Žáci se díky tomu naučí komunikovat a domlouvat se v cílovém Jan Grombíř pravděpodobně bude tento proces do jisté míry záviset na nejvyšším dosaženém vzdělání účastníka vzdělávání. Jinými slovy, použili, nebo v písemné podobě v pracovním listě např. v programu Barvy a emoce přiřazují žáci anglické názvy emocí k emotikonům v vycvičila ve vhodné doplňující gestikulaci. V Čechách jsem pracovala se žáky, kteří bez problémů rozuměli všemu, co jsem jim v cizím programu Comenius. In Národní agentura pro evropské vzdělávací programy online. cit. Dostupné z http www.naep.czindex.phpaview project Jahodnice jazyce a v oblasti informatiky a výpočetní techniky. Na škole je k dispozici počítačová učebna. Dále škola disponuje odbornými učebnami částečně v mateřském jazyce ŠMÍDOVÁ, Tereza, Lenka TEJKALOVÁ a Naděžda VOJTKOVÁ. CLIL ve výuce Jak zapojit cizí jazyky do vyučování.