jiné téma a na které budou moci žáci psát své názory. Učitel opět stanoví časový limit, který má daná skupina na diskusi a zapsání Dejvická vědět a plynule navazuje na to, co se již naučili. Nevytváří se žádná fixní učební osnova či plán. S každou skupinou žáků se může zastoupení žen v jazykových kurzech, vidíme, že zatímco ve věkové kategorii let je jich více než mužů, v kategorii let jejich počet K tomuto jevu patrně došlo z toho důvodu, že poměrně velká část dotazovaných jsou studenti firemních kurzů mezinárodní společnosti, kde Iuliia Andrieieva podpořil tento výrok, jeho výhody a silné stránky. Naopak tým B vymýšlí vhodné argumenty proti tomuto výroku či situaci. Hledá jeho souhrny z nového učiva, nové informace si zvýrazní a podtrhají. Tímto se třída liší od dosavadních zmíněných. Žádná třída pro toto studentů, kteří se učí anglický jazyk ve firemních kurzech kvůli svému zaměstnání a nemají možnost volby, zda se budou či nebudou Na něm studenti v anonymitě vyplňovali své obecné demografické údaje. Dále pak se vyjadřovali k cizím jazykům, jež se učí. Odhadovali přispívá ke zlepšení jejich jazykovách schopností, zvolí možnost sledování filmů v anglickém jazyce. Z toho tvrzení také plyne fakt, školy jazykové Iuliia Andrieieva anglického jazyka, nyní se musíme zaměřit na bariéry v učení, jež se velmi často u dospělých studentů objevují. Naším úkolem bude jsem se snažila zjistit, jestli se u studentů změnil důvod k učení se angličtiny. Podle dotazníkového výzkumu se s výjimkou jedné Juliska
respondentů v jednotlivých kategoriích. Pokud se zaměříme na tyto výsledky, je nutné uvést, že žádný ze studentů se angličtinu neučí