většina odpověděla, že jim učitel neříká, jak se CJ učit, může být proto pravděpodobně proces učení zbytečně pomalejší. Výsledky Vokovice jazykových škol a doporučení pro třídu E Ze třídu E se zapojilo studentů. Většina studentů se zúčastnilo zahraničního pobytu, a to do lokalit opět nejvíce do Spojeného království studentů, po dvou studentech v Kanadě, Španělsku a Spojených státech. Studenti strávili v zahraničí jeden týden, deset dní nebo měsíc a dva týdny. Pobyt trochu pomohl studentům, čtyřem velmi a jednomu moc ne. Převážná většina nikdy Červený vrch nenavštěvovala odpolední kurzy jazyka nebo soukromé doučování. U těch, co absolvovali, a uvedli důvody, se jednalo převážně o soukromé Petřiny doučování. Dle získaných dat, třídu učí dva pedagogové anglický jazyk, přičemž s jedním z nich jsou studenti velmi spokojeni a hodnotí ho slovem výborný. Avšak paní profesorka je hodnocena slabý a velmi špatný. Důvody byly uvedeny jen dva mluví s českým přízvukem a zabývá se zbytečnostmi. U pozitivního hodnocení studenti komentář neuvedli. Zdatnost v jednotlivých řečových dovednostech studenti seřadili následovně. Jako svou nejsilnější stránku volili mluvení, pak porozumění čtenému, dále psaní a na posledním místě se jazyková škola Vokovice stejným počtem odpovědí se umístilo znovu psaní a poslech. Lze tedy říci, že psaný projev považují souhrnně za svou nejslabší stránku. Oproti dosavadně zmíněným třídám se jako hlavní motivace s ukázala skutečnost, že studenty jazyk baví. Celkem studentů této třídy
zvolilo potřebu CJ pro budoucí kariéru a pro cestování. Studenty nemotivovalo být lepší než spolužáci. Většina studentů se poučuje z jazykové škole Vokovic chyb, které v jazyce dělají. U kognitivních strategií budou popsány tři body, ve kterých nejpreferovanější odpovědí byla vždytéměř vždy. Jedná se o opakované vyslovení nebo napsání nového výrazu za účelem lepšího zapamatování. Dále pak užívání ustálených spojení nebo rutinních výrazů a velmi praktická strategie snažit se porozumět, aniž by si překládali slovo od slova do mateřského jazyka.