navrhuje zjistit důvody a navrhnout podpůrná opatření. Co se týče řečových dovedností, pozornost by měla být zaměřena hlavně na psaný projev. Vhodnou variantou je navázat kontakt se zahraniční školou a zorganizovat kamarády na dopisování. Systém může fungovat díky elektronické poště. Následovat by měla zpětná vazba. Pozitivní zjištění je, že hlavní motivací u studentů této třídy je, že je jazyk baví. Doporučuji žáky i nadále motivovat. Získané výsledky ukázaly, že se studenti poučují ze svých chyb, což je bezpochyby velmi efektivní strategie. Druhá velmi pozitivní je skutečnost, že učitel radí, jak se studenti mají CJ učit. Tento přístup učitele ve Letná výzkumném šetření jako celku nebyl frekventovaně zastoupen. Výsledky a doporučení pro třídu F Celkově studentů se z této třídy do šetření zapojilo, přičemž což představuje absolvovalo zahraniční pobyt. Opětovně nejčastější destinaci se stalo Spojené království v téměř případů. Spojené státy americké navštívilo studentů a Irsko. Po získalo Švédsko, Španělsko a Malta. Nejčastější délka pobytu byla zjištěna dva týdny Délka pobytu u jednoho studentatky byla jeden rok, což představuje v celé délkové škále. V porovnání s jazykové škole Bubeneč ostatními třídami, studentům zahraniční pobyt velmi pomohl ve zlepšení se v CJ, pak zvolilo odpověď trochu. studentů z navštěvovalo Hradčanská nějaký kurz nebo doučování. Třídu učí angličtinu tři kantoři. Zvláště jeden pan profesor byl hodnocen velice kladně. Převažovalo jazyková škola Bubeneč
hodnocení výborný. U hodnocení druhé paní profesorky, si studenti stěžovali na malou motivaci a na způsob její výuky. Ocenili by spíše bubenečská pražská instalatérství