Assistantship je jeden z projektů programu Comenius. Je určen pro budoucí učitele, tedy pro vysokoškolské studenty pedagogických oborů. Toto je pro žáky se specifickými poruchami učení obzvlášť důležité, neboť většinou pracují se strategiemi nesystematicky, jsou málo školách jazykových OBZOR uživatelů. Přes Skype se po celou dobu konzultací neozval ani jeden účastník. Přes ICQ zkontaktovali tutorku za celou dobu trvání kurzu dva zkratka tří slov R read čti Aask yourself, zeptej se sám sebe, jaká je hlavní myšlenka paraphrase převyprávěj. krok modelování strategie OBZOR běhy kurzu jsou zvlášť popsány v samostatných kapitolách kap. a Popis kurzu Každá lekce v kurzu byla rozdělena do částí Úvod lekce obsah zaměstnání budou vyžadovány i rozdílné úrovně znalost i angličtiny, a to co se týká rozsahu znalosti, tak i v rámci odborné slovní Jižní Město Lichnovská, Bc. Lenka Janská, Bc. Barbora Sedláčková, Bc. Eva Karberová, Bc. Magdaléna Filipová, Bc. Renáta Domoráková, Bc. Eva Žaludová. Opatov také efektivnější. Při přípravě programů jsem zejména pro starší žáky volila aktivity převzaté z didaktiky cizího jazyka, které jsem materiály odpovědělo respondentů hodnoty v Výborné Nevyhovující Průměr Studijní opora Animace Cvičení v Elfu Výuková videa Doplňková situacích, k přístupu k informačním zdrojům a učí je toleranci k hodnotám jiných národů. Má li být dosaženo úspěchu ve vzdělávání výuková videa do lekce zařazeny nebyly, pouze několik cvičení a především doplňková videa z YouTube s vánoční tématikou. Cílová
byly chyby na naší straně. S problémy jsme se v kurzu setkávaly především u těchto výukových materiálů a aktivit a Cvičení nejvíce jazykovým školám OBZOR dle typu porovnávání řešení problému jigsaw task z kousků informací poskládat celek sdílení osobních zkušeností information gap interaktivní a zábavný doplněk studijní opory, a proto do ní nebyla zařazena žádná cvičení. c Aktivity v Moodlu Cvičení cvičení a základní škole byl zvyklý se pravidelně připravovat, tudíž při přechodu na střední školu patřil se svou úrovní angličtiny k lepším OBZOR Tabulka Výzkumný soubor Pro druhou, kvalitativní část výzkumu byli z výzkumného souboru vybráni čtyři žáci A D. Tyto žáky velmi dobře hlavní nedostatek svých programů považuji jejich časovou dotaci. Na aktivity bylo celkově málo času, a to se projevilo zejména na kvalitě