tématu, předmluva, během které učitel může poukázat na užitečnou slovní zásobu a fráze Task Cycle samotný úkol včetně plánování a závěrečného řešení. Učitel během této fáze monitoruje práci žáků z povzdálí Language focus analýza jazykových dovedností žáků Role učitele První učitelovou rolí je výběr úkolu a jeho načasování a rozplánování. Je povinen žáky pro tento úkol dostatečně připravit. Před samotným úkolem by měl předcházet již zmíněný pre task, během kterého učitel žáky seznámí se základními fakty, jazyková škola Praha 11 slovní zásobou a frázemi potřebnými pro splnění úkolu. Učitel může popřípadě žákům poskytnout menší demonstraci toho, jak by měl jazyková škola Praha 11 daný úkol probíhat. Během hodiny je však pozorovatelem z povzdálí, kdy monitoruje práci žáků a jejich jazykovou dovednost. V závěru pak zhodnotí jejich práci a poukáže na chyby, kterých se dopustili. Role žáka Jedním z úkolů žáka je aktivní spolupráce s jeho spolužáky, neboť většina aktivit probíhá ve dvojicích či menších skupinkách. Žáci se díky tomu naučí komunikovat a domlouvat se v cílovém Praha 11 jazyce. Řada úkolů vyžaduje od žáka jistý stupeň kreativity, důvtipu a pohotovosti. Ne vždy je jejich jazyková zdatnost na takové úrovni, Litochleby aby byli schopni porozumět celému textu či vyjádřit své myšlenky přesně tak, jak chtějí. Oproti tomu by ale měli být schopni vytvářet alternativy a parafráze. Postupně se tak zdokonalují. Techniky používané při úkolové metodě řazení do seznamů, posloupností, třídění
dle typu porovnávání řešení problému jigsaw task z kousků informací poskládat celek sdílení osobních zkušeností information gap doplňování chybějících informací učinit rozhodnutí v případě problému je dáno několik možných řešení, mezi kterými žáci musí vybrat na základě diskusí jedno, které je podle nich správné diskuse Metoda skupinového učení Principy a cíle metody V této metodě se klade důraz nejenom na samotný proces učení, ale také na vnitřní pocit studentů a na jejich vzájemný vztah. Primárně je tato metoda