textu je jen několik slov, které žák hned nerozezná a nerozumí jim. Žáci musí mít také osvojeny takové komunikační dovednosti, které školách jazykových Záběhlicích jim umožní převyprávět text vlastními slovy. Některým žákům musí být předkládán text, který je po formální stránce upraven. Výuku Chodovec zařadit na začátek hodiny, kdy žáci nejsou unaveni a dokážou se koncentrovat na tak náročnou aktivitu jako je čtení s porozuměním. Zařadit výuku strategie do běžné hodiny angličtiny je po organizační stránce pro učitelé nenáročné. Ukázalo se, že nácvik strategie může probíhat společně s ostatními žáky, neboť co se jeví jako efektivní pro žáky se specifickými poruchami učení, je účinné i pro ostatní žáky. VO Je zavedení systematické výuky učební strategie v rámci hodin anglického jazyka efektivní Systematická výuka strategie Zahradní Město se ukázala být efektivní nejen ve zlepšení určitých jazykových oblastí, ale její hlavní přínos je ten, že se žáci se specifickými jazyková škola Záběhlice poruchami učení naučili s touto strategii pracovat vědomě, tzn., že ví, kdy a proč ji mají použít, a to nejen v rámci hodin angličtiny. Toto je pro žáky se specifickými poruchami učení obzvlášť důležité, neboť většinou pracují se strategiemi nesystematicky, jsou málo flexibilní, tzn., že nejsou schopni použít strategii specifickou pro daný úkol. Dalším přínosem bylo to, že jim ukázala, jaké možnosti jim efektivní učení otvírá a umožnila jim tak převzít zodpovědnost za své vlastní učení. Žáci se v následujících hodinách
angličtiny sami dožadovali další výuky strategie, která by jim ukázala, jak se lépe učit a umožnila jim tak efektivnější přípravu do cvičením těhotné v Praze 4 Záběhlicích