finančního ohodnocení Ve srovnání s mírně pokročilými studenty však pro ně není příliš důležité ulehčení cestování. Naopak Výhledech jazykovým školám celých mírně pokročilých studentů uvádí jako hlavní důvod učení se angličtiny ulehčení cestování do zahraničí, za nímž následuje jazykové škole Výhledům zvýšení vlastních jazykových znalostí a dovedností a na třetím místě je lepší pracovní uplatnění Dle dosažené úrovně znalosti Výhledy anglického jazyka je možné říci, že mírně pokročilí studenti se učí angličtinu převážně kvůli cestování, zatímco středně pokročilí kvůli svému zaměstnání. Studenti na úrovni falešných začátečníků se učí anglický jazyk hlavně z důvodu ulehčení cestování Poté těsně následuje lepší budoucí pracovní uplatnění a na posledním místě zvýšení vlastních znalostí a dovedností Pro pokročilé studenty je na stejné úrovni lepší budoucí pracovní uplatnění stejně jako zvýšení vlastních znalostí a dovedností Na druhé místo je možné zařadit jako důvod ulehčení cestování za nímž následuje další důvody s výjimkou zábavy Graf č. Graf č. Na tomto Budovec grafu jsou znázorněny důvody dospělých studentů k učení se anglického jazyka z hlediska jejich nejvyššího dosaženého vzdělání. Na vodorovné ose jsou znázorněny možnosti výběru respondentů zvýšení vlastních znalostí a dovedností zábava zájem o kulturu dané země lepší finanční ohodnocení v zaměstnání lepší budoucí pracovní uplatnění ulehčení cestování jiné. Na svislé ose jsou zobrazeny
počty respondentů v jednotlivých kategoriích. Velký rozdíl v rozhodování se k učení se anglického jazyka můžeme rovněž spatřit mezi jazyková škola Výhledy těmi, kteří mají střední odborné vzdělání zakončené bez maturitní zkoušky či s ní nebo naopak lidmi s vysokoškolským vzděláním. Rozdíly si můžeme zobrazit pomocí výsledků předchozího grafu. Z tohoto výzkumného šetření nám vyplyne, že nejvyšší dosažené vzdělání má obrovský vliv na motivaci studentů k učení se anglického jazyka a v podstatě ovlivňuje téměř celé dotazníkové šetření. Nyní se však ještě přímo vrátím k výše zmíněným výsledkům. Jak již bylo nastíněno, zcela dominantní význam má vidina lepšího budoucího pracovního uplatnění pro vysokoškolsky vzdělaného člověka ve srovnání se středoškolsky vzdělaným člověkem s maturitou. jazykových škol Výhledy Dalším významným důvodem u studentů s vysokoškolským vzděláním je možnost lepšího finančního ohodnocení v zaměstnání a také snaha zvýšit své vlastní znalosti a dovednosti. Naopak důvod pro ulehčení cestování je pro obě tyto výše uvedené skupiny přibližně na Podbaba stejné úrovni. Je pravděpodobné, že možnost cestování do zahraničí je na velmi podobné úrovni právě z toho důvodu, že vysokoškolsky vzdělaných studentů je více než středoškolsky vzdělaných. Jestliže se však zaměřím na percentuální zhodnocení, zjistím, že Baba skutečně středoškoláci více upřednostňují cestování do zahraničí. Jak již bylo nastíněno, středoškolsky vzdělaných studentů se půjčovny dodávky nejblíže Prahy 6 Výhledů