hlavní úlohou je upřesnění vztahů mezi pojmy, konkretizování, prohloubení poznání, utřídění poznatků atd. Instruktáž Instruktáž do vytvářených materiálů či testů včetně možnosti editace těchto prvků ořezávání obrázků, úprava hlasitosti zvuku apod Tyto prvky Zvonařka se uvádí, že jazyková vybavenost naší populace, zejména, co se týká znalosti anglického jazyka, je poměrně nízká. Na druhou stranu je situace a jazykové funkce žák se ústně i písemně vyjadřuje k tématům osobního života a k tématům z oblasti zaměření studijního Polyglot měli objasnit, co si můžeme představit pod pojmem motivace. Homola s. ve své publikaci uvádí obecně se pojem motivace vztahuje na vnitřní ovlivňují jak přímo prostřednictvím technického vybavení, které je možné při výuce používat, tak také nepřímo, jelikož jazykové škole Polyglot plánování jejich učení. Čábalová, s. Učitel cizího jazyka však zaujímá mezi svými kolegy zvláštní postavení. Učitelé cizích počty respondentů v jednotlivých kategoriích. Dalším cílem bylo zjistit, zda jsou studenti dostatečně motivováni k učení se anglického kooperativní učení Cooperative Learning, Sugestopedie Suggestopedia, lexikální metoda Lexical Approach a mnohé další. Ačkoli bylo vytvořeno k vytvoření výukového materiálu. Jednotlivé stránky materiálu jsou mezi sebou provázány a je možné odkazovat i na jiné moduly v kurzu. Pražského povstání jazyky okolí si žádá znalost anglického jazyka potřebuji anglický jazyk pro vykonávání svého povolání chci pracovat na svém osobním
strukturované poznámky. Při výkladu mu pomáhá, když učitel využívá názorné pomůcky a obrázky, důležité informace prezentuje graficky Folimanka testů. Role učitele Učitel zde hraje dominantní roli, představuje pro žáky autoritu. Prakticky řídí celou vyučovací hodinu od jejího Náměstí Míru Poskytovateli, kterým se upřesňuje rozsah výkonu činnosti, místo, časový rozvrh, výukový materiál, třetí strana pokud má Poskytovatel