frekvence učení se anglického jazyka z hlediska věku respondentů. Na vodorovné ose je znázorněno věkové rozpětí respondentů s možností jazykovou školu Jenerálky výběru let, let, let, let, let a let a více, přičemž poslední dvě možnosti nebyly zvoleny žádným z respondentů. Na svislé ose je Jenerálka zobrazen počet respondentů v jednotlivých věkolvých kategoriích. Pokud budu zkoumat odpověď na otázku frekvence učení se angličtiny z z hlediska věku studentů, zjistím, že čím jsou studenti starší, tím více preferují častější učení se anglického jazyka. Naopak je možné zde pozorovat skutečnost, která byla naznačena již dříve, a sice, že většina falešných začátečníků se věnuje učení se Červený vrch anglického jazyka méně často než jedenkrát týdně. Podle výsledků tuto možnost frekvence výuky angličtiny volí širší spektrum co se týká dosažené úrovně anglického jazyka ve věku let. Důvodem tedy může být poměrně nedávná častá frekvence učení se anglického jazyka na středních či vysokých školách, a proto nepotřebují tak častou výuku. Je rovněž nutno uvést, že tito studenti častěji preferují výuku zaměřenou na odborný jazyk, jenž přímo potřebují k výkonu své profese. Graf č. Graf č. Na tomto grafu jsou zobrazeny důvody dospělých studentů k učení se anglického jazyka z hlediska jejich věkové kategrie. Na vodorovné ose jsou zobrazeny možnosti výběru jazykové škole Jenerálce respondentů zvýšení vlastních znalostí a dovedností zábava, náplň volného času zájem o kulturu dané země lepší finanční ohodnocení
v zaměstnání lepší budoucí pracovní uplatnění ulehčení cestování jiné. Na svislé ose je zobrazen počet respondentů v jednotlivých kategoriích. Na základě výše uvedených výsledků je možné usuzovat, že nejčastějším důvodem objevujícím se napříč všemi jazyková škola Jenerálka věkovými kategoriemi je zvýšení vlastních znalostí a dovedností. Dalšími dvěma nejobvyklejšími důvody jsou lepší budoucí pracovní uplatnění či ulehčení cestování. Zatímco cestování je častěji důvodem k učení se anglického jazyka u studentů ve věkové kategorii let, vidina lepšího budoucího pracovního uplatnění přivede ke studiu studenty ve věkovém rozmezí let. Dále stojí za povšimnutí důvod pojmenovaný lepší finanční ohodnocení, jenž patrně není důležité pro věkovou kategorii let, jelikož žádný z odpovídajících ji do dětské plavecké Prahou 6 Jenerálkou