vztahující se k předváděnému úkonu. Instruktáž se zpravidla předvede jako jednotný celek, poté po částech a zpomaleně, kdy se učitel jazyková škola Anděl soustředí na obtížné pasáže. Samotnou instruktáž pak doplňuje o otázky, vybízí žáky k dotazům. Metody dovednostně praktické V dnešní době je tendence zapojovat do výuky předměty zaměřené na praktické činnosti žáků a omezit tak příliv holé teorie. Děti jsou v současnosti odtrženy od skutečného světa, mají méně příležitostí nabýt zkušeností z reálného světa, který je nahrazován světem Anděl virtuální reality. Proto by se ve škole měly co nejčastěji objevovat předměty a metody, rozvíjející žákovu zručnost, neboli psychomotorické a motorické dovednosti. Pod metodami dovednostně praktickými si můžeme představit takové metody, které umožňují žákům práci s určitým materiálem, při jehož opracovávání, zpracování či jiné manipulaci se rozvíjí nejen jeho zručnost, ale i schopnost aplikovat již získané teoretické poznatky. Výzkumy prokazují, že člověk si je schopen nejvíce zapamatovat z toho, co sám dělá v porovnání s tím, co jen slyší nebo vidí. Proto by měly být metody dovednostně praktické nedílnou součástí školní výuky. Popis jazykovým školám Andělem některých dovednostně praktických metod Napodobování Napodobování doprovází člověka už od jeho počátku a jen málokdy se považuje za Výtoň výukovou metodu, neboť má spíše blíže k sociálnímu učení. Napodobování se vymezuje jako proces přebírání určitých způsobů
chování od jiných, zejména starších lidí, kteří mají autoritu. V pedagogické praxi pak napodobování znamená takový typ učení, při Karlovo náměstí kterém má klíčovou úlohu model či vzor, který se žák snaží napodobit většinou komplexně, což znamená, že se nápodoba projevuje jak v jeho chování, postojích, vnějších projevech, tak i stylu oblékání, módních návyků, apod. Důležité pak je, zda tento model působí na jazyková škola Anděl žáka pozitivně nebo negativně. Nicméně napodobování je v úzkém vztahu s metodou předvádění, kdy napodobování je jejím výsledkem. jazykovou školu Anděla Manipulování, laborování, experimentování Co se týče manipulování, tato metoda je populární u dětí předškolního věku, kdy pomocí ohmatávání, přemisťování, ochutnávání dítě poznává svět kolem sebe. Postupně se tato manipulace zdokonaluje a nabývá na složitosti.