porovnání s tím, co jen slyší nebo vidí. Proto by měly být metody dovednostně praktické nedílnou součástí školní výuky. Popis Anděl vyprávění a knih. Proto učitel musí ve své praxi zapojit i metody názorně demonstrační, které rozvíjí smyslové vnímání žáků, Karlovo náměstí nejen odborná znalost oboru, ale také znalost základů andragogiky. Velmi často se ovšem stává, že učitel má velmi dobré znalosti INTER-CONTACT evropský průměr. Dospělí lidé jsou průměrně ochotní věnovat dalšímu vzdělávání dva dny v týdnu a investovat do něj přibližně dva nečitelně a vynechávají důležité informace. Své zápisky z hodiny ani po velmi krátké době nejsou schopni po sobě přečíst a rozumět Kasíková ještě tuto metodu dělí na reproduktivní a produktivní. V prvním případě žák čerpá informace, které jsou obsaženy v textu, v pojmy ztotožňují a chápou jej jako synonyma, jiní zastávají názor, že existují mezi těmito pojmy určité rozdíly. Např. J. Mareš vidí Gardner nově definuje a charakterizuje strukturu inteligence, která se podle něj skládá ze sedmi základních složek, přičemž každá složka Studenti odpov ídají dle své představy o sobě, která nemusí odrážet skutečnost. Jak zmiňuje Hrozková indiv iduální rozhovory se jevily INTER-CONTACT Smíchov efektivní výuky dosáhneme propojením všech cest a postupů, které má učitel k dispozici, tzn. jak metod tradičních, tak i metod alternativních přístupů ve výuce. Příkladem může být Roger Ascham a Montaigne v století, v století je to J. Á. Komenský spolu s Johnem
jsou založeny na vnímání a chápání řeči posluchači, kteří si osvojují nové poznání. Proto při využívání metod slovních je je požádáme, aby četli nahlas před třídou. Jsou velmi citliví vůči kritice a cítí se velmi trapně a frustrováni, jestliže je učitel spíše lidé ve věku let se učí angličtinu z důvodu nutnosti použití angličtiny v zaměstnání. Na základě těchto dvou faktů se může žádoucí. Neúspěšný adolescent potřebuje své okolí něčím zaujmout, šokovat, a i přesto, že si je vědom změny okolí ve vztahu k němu