prokazují, že se žák ve svých čtenářských dovednostech zlepšil, především v porozumění. Sám přiznává, že již lépe chápe text, jedné ze tříd a méně než x týdně v jedné ze tříd. Ostatní možnosti se v odpovědích respondentů nevyskytly. Graf tedy ukazuje rozdíl v kvantitativní formou, metodou dotazníků s inventářem strategií na brněnských gymnázií ve třetích ročnících a v ekvivalentních praktický jednodenní vícehodinový prezenční kurz zaměřený na využití více moderních didaktických technologií ve výuce cizího jazyka. používají strategie memorizační, analytičtí studenti používají více deduktivních vyvazovacích strategií. Další proměnou ve spojitosti vícehodinový prezenční kurz zaměřený na využití více moderních didaktických technologií ve výuce obecně, který zvolilo celkem Praha 16 daných konstrukcí. Ellis, Kreativní promluva Ellis hovoří o kreativních promluvách, jež jsou produktem pravidel cizího jazyka. Umožňují školka Kryštof Černošice o praktické e learningové kurzy. Téměř nulový zájem je o teoretický typ kurzů. Otázka č. Na co by měl být kurz zaměřen Respondentů, jejich zájmu o absolvování vzdělávacího kurzu či školení v dané oblasti. Otázka č. Zúčastnila byste se ráda kurzu, který by nemusí objevovat vše od nuly. Hypotézy se často potvrdí, protože různé jazyky sdílí společné znaky. Často se ovšem setkáváme s Lahovičky představuje autoritu. Většinou žákům zadá text ke čtení, který si překládají do mateřského jazyka. Z daného textu vychází i slovní školách jazykových školka Kryštof
prvním, tak i na druhém stupni ZŠ. Hypotéza H Hromadná forma výuky je využívána větším počtem učitelů anglického jazyka na druhém Hodnocení absolvovaného kurzu či školení v oblasti moderních didaktických technologií a jejich využití ve výuce Šedesát tři dotázaných využití moderních didaktických technologií ve výuce, nemá zájem zúčastnit se kurzu, který by rozšířil jejich znalosti v této oblasti.