stupeň pomůckou jsou pak slovníky, které v tomto šetření označilo učitelů anglického jazyka na prvním stupni. Pak už následují učební jazyková škola Jeneč pomůcky, které používá při výuce anglického jazyka a méně procent respondentů z prvního stupně základní školy. Mezi tyto pomůcky Blatiny patří nástěnné obrazy i výukové programy a vzdělávací softwary po respondentech, DVD respondentů, knihy v anglickém jazyce a mapy anglicky mluvících zemí po respondentech, interaktivní učebnice respondentů. Nejméně využívanou pomůckou při výuce angličtiny na prvním stupni jazyková škola Jeneč jsou hudební nástroje, které označili pouze tři respondenti z tohoto stupně ZŠ. Mezi jinými učebními pomůckami, které učitelé na prvním stupni využívají, se objevily například vlastní materiály, pracovní listy, pexesa, domina či hračky. Při výuce anglického jazyka na druhém stupni, jak již bylo zmíněno, jsou nejvyužívanější učební pomůckou učebnice. Za nimi následují CD respondentů, slovníky respondentů, nástěnné obrazy a DVD po respondentech. a méně procent respondentů pak označilo jako pomůcky využívané při výuce Praha 17 anglického jazyka na tomto stupni základní školy mapy anglicky mluvících zemí respondentů, obrázkové karty respondentů knihy v anglickém jazyce respondentů, výukové programy a vzdělávací softwary respondentů a interaktivní učebnice respondentů. Nejméně využívanou učební pomůckou jsou stejně jako na prvním stupni hudební nástroje, které v dotazníkovém šetření označili pouze tři učitelé anglického jazyka
na druhém stupni základní školy. Jako další učební pomůcky využívají učitelé při výuce angličtiny na druhém stupni také vlastní Bílá Hora materiály a pracovní listy. Z výsledků této otázky tedy vyplývá, že dvě nejvyužívanější pomůcky ve výuce anglického jazyka na obou stupních základní školy jsou učebnice a CD, další pomůcky se pak liší na jednotlivých stupních základní školy. Pro výuku anglického jazyka na prvním stupni označili učitelé jako vhodné pomůcky obrázkové karty, výukové programy a nástěnné obrazy, zatímco na druhém stupni považují učitelé anglického jazyka za vhodnější slovníky, DVD, mapy anglicky mluvících zemí a také nástěnné obrazy. Tato Lužiny otázka tedy ukazuje rozdíly ve využití jednotlivých pomůcek ve výuce angličtiny na prvním a druhém stupni základní školy. Otázka č. Které z následujících didaktických technologií využíváte ve výuce anglického jazyka Graf Využití didaktických technologií při výuce anglického jazyka na ZŠ Otázka č. zjišťuje, které z didaktických technologií využívají učitelé anglického jazyka při výuce na obou jazykové školy Jeneč stupních základní školy. U této otázky mohli respondenti vybírat z didaktických technologií a případně přidat i technologie, které nebyly mezi možnostmi zahrnuty. Graf porovnává využití jednotlivých didaktických technologií ve výuce angličtiny na prvním a druhém stupni jazykovým školám Jenči základní školy. Na prvním stupni základní školy je vcelku překvapivě nejvyužívanější didaktickou technologií ve výuce anglického