tedy ve výuce anglického jazyka častěji než učitelé starší let věku. K verifikaci této hypotézy nám poslouží kombinace otázky č. a Vranému jazykovou školu Graf Využití didaktických technologií v každé hodině anglického jazyka ve všech třídách na a stupni ZŠ Využití didaktických technologií v každé hodině anglického jazyka ve všech třídách na prvním a druhém stupni základní školy ilustruje graf Z něj můžeme vyčíst, že učitelů do let věku z obou stupňů základní školy, kteří didaktickou techniku využívají ve všech hodinách anglického jazyka ve všech třídách, je celkem zatím co učitelů starších let je v tomto dotazníkovém šetření pouze Poměr mezi učiteli anglického jazyka mladšími let, kteří se zúčastnili dotazníkového šetření této práce, a učiteli nad let věku je Je tedy zřejmé didaktické Praha 16 technologie ve výuce anglického jazyka na základní škole v každé hodině ve všech třídách využívá více učitelů mladších let. Hypotéza tedy byla výzkumným šetřením ověřena. učitelé do let učitelé nad let Hypotéza H Učitelé anglického jazyka na obou stupních základní školy s praxí delší než let používají ve výuce anglického jazyka více výukových metod než učitelé s kratší praxí. Tato hypotéza je založena na domněnce, že učitelé s delší praxí mají více zkušeností s výukou anglického jazyka, a proto do ní zařazují Lahovičky více výukových metod než učitelé s krátkou praxí. Pro verifikaci této hypotézy nám poslouží kombinace otázek č. a Tabulka Počet jazyková škola Vraná nad Vltavou
výukových metod využívaných učiteli v závislosti na délce jejich praxe praxe do let praxe nad let nejnižší počet metod nejvyšší počet metod průměrný počet metod K ověření této hypotézy jsme museli spočítat průměrný počet metod, které využívají učitelé s praxí jazyková škola Vraná nad Vltavou kratší než let i s praxí nad let. Zjistili jsme, že nejmenší počet metod, které využívají učitelé anglického jazyka s praxí do let ve výuce, jsou čtyři. U učitelů angličtiny s praxí delší než let je to potom metod šest. Největší označený počet metod mezi učiteli Praha 12 anglického jazyka s praxí kratší než let byl U učitelů anglického jazyka s praxí delší než let to pak bylo o jednu metodu více. Průměrně využívají učitelé anglického jazyka s praxí kratší než let metod při své výuce. Učitelé s praxí delší než let pak využívají při výuce anglického jazyka v průměru o dvě metody více, tedy Z tabulky je tedy zřejmé, že učitelé anglického jazyka s praxí nad let využívají při výuce více metod než učitelé s kratší praxí. Hypotéza tedy byla výzkumným šetřením ověřena. Hypotéza Barrandov H Více učitelů anglického jazyka na prvním než na druhém stupni základních škol, kteří se cítí dostatečně informovaní v oblasti využití moderních didaktických technologií ve výuce, nemá zájem zúčastnit se kurzu, který by rozšířil jejich znalosti v této oblasti.