prvky pak mohou zlepšit znalosti pravopisu a gramatiky. Individuální tempo samostudia každý student má jiné tempo studia, což se může Zdiměřice negativně projevit při skupinové výuce jazyka, u e learningu může každý student věnovat studiu přesně tolik času, kolik potřebuje a může se více věnovat těm oblastem, které ho více zajímají, příp. které jsou pro něj více problematické. SEISE, Alex. The Benefits of E jazykových škol Jesenici Learning for Language Courses. TopTenREVIEWS online. Cit. Dostupný z WWW NEDEVA, V. DIMOVA, Em. Some advantages of e learning english language training. Tramka Journal of Sciences online vol. Cit. Dostupný z WWW SEISE, Alex. The Benefits of E Learning for Language Courses. TopTenREVIEWS jazyková škola Jesenice online. Cit. Dostupný z WWW Tamtéž Větší možnost testování znalostí systémy pro řízení výuky i nástroje pro tvorbu výukových materiálů umožňují vytvářet řadu testovacích prvků, a to v takovém množství, které by nebylo možné realizovat v rámci tradičního docházkového kurzu. Možnost neomezeného přehrávání a opakování kterékoliv části látky pokud má student problémy s určitou látkou, může se jí věnovat podle svých požadavků a tak dlouho a často, jak potřebuje. Množství doplňkových materiálů studenti se mohou v případě zájmu učit z dalších zdrojů primárních zdrojů, archivních materiálů, databází a vybírat si ty, které jsou pro ně nejvíce zajímavé a přínosné. Užší zaměření formou e learningu lze studovat jazyk, který by nebylo možné studovat v běžném kurzu kvůli Kocanda
nedostatku zájemců, případně jsou takové kurzy realizovány pouze ve větších městech. Vhodná forma vzdělávání pro určité skupiny jazykové školy Jesenicí osoby s pohybovým handicapem, ženy na mateřské dovolené, obyvatelé menších měst a obcí apod. Nevýhody e learningu Náročná tvorba obsahu tvorba kurzu je z počátku náročná jak finančně, tak časově i metodicky, učitel se může potýkat s řadou technických problémů a nutností aktualizace materiálů z důvodů změn softwaru nebo internetových stránek. Nevhodnost pro určité skupiny studentů např. zrakově či sluchově postižení, lidé s nedostatečnými znalostmi počítače. Menší motivace ke studiu studenti nemusí mít dostatečně pevnou vůli a motivaci, aby se e learningovému kurzu pravidelně věnovali a úspěšně jej MCMANUS, Barbara F. Creative Language Teaching with Internet Osnice Technology. Kutztown University Department of Modern Language Studies Teachers Conference online. Cit. Dostupný z WWW Tamtéž dokončili. Někteří autoři ale naopak tvrdí, že výuka formou e learningu může naopak motivaci studentů zvýšit. Nedostatečná zpětná vazba na studijní kojenecké plavání nedaleko Prahy západ Jesenice