potvrdit či vyvrátit hypotézy uvedené v kapitole Interpretace výsledků výzkumného šetření V této kapitole praktické části diplomové Budovec práce jsou analyzovány a interpretovány odpovědi respondentů na jednotlivé otázky dotazníkového šetření. Získaná data jsou zpracována v přehledných grafech a tabulkách. Otázky týkající se osoby respondentů Nejprve jsou vyhodnoceny a interpretovány otázky týkající se kraje, do kterého územně spadají školy respondentů, dále jejich pohlaví a věk, a nakonec vzdělání a délka praxe ve výuce anglického jazyka na jazyková škola Roztoky základní škole. Otázka č. Pod jaký kraj územně spadá základní škola, ve které pracujete jako učitelka Graf Územní rozložení Výhledy respondentů podle krajů Otázka č. zjišťuje územní rozložení respondentů dotazníkového šetření této diplomové práce. U této otázky měli respondenti na výběr ze krajů České republiky. Ačkoli byl dotazník rozeslán rovnoměrně do všech krajů, kromě Hlavního města Prahy, Hlavní město Praha Středočeský Jihočeský Plzeňský Karlovarský Ústecký Liberecký Královéhradecký Pardubický Vysočina jazykových škol Roztoky Jihomoravský Olomoucký Moravskoslezský Zlínský kam byl zaslán dvojnásobný počet dotazníků, zastoupení respondentů v jednotlivých krajích je rozdílné. Územní rozložení respondentů podle krajů ilustruje graf Nejvíce respondentů bylo z Hlavního města Prahy, právě díky dvojnásobnému počtu dotazníků odeslaných do tohoto kraje. Druhým krajem s největším počtem respondentů byla Vysočina, kde se
šetření zúčastnilo učitelů anglického jazyka na prvním nebo druhém stupni základní školy, kteří tedy tvoří respondentů z celkového soukromým školkám Prahou západ Roztoky