výzkumném šetření, není vysokoškolsky vzdělán. Graf Vzdělání učitelů v oboru učitelství anglického jazyka pro stupeň ZŠ Porovnáme Výhledy li tedy výsledky dotazníkového šetření, vidíme, že zatímco v oboru učitelství pro stupeň základní školy jsou plně kvalifikovány čtyři pětiny dotazovaných tedy učitelů, v oboru učitelství anglického jazyka pro stupeň základní školy je to pouze dotazovaných Jenerálka učitelů, pokud započítáme i respondenty s dosaženým bakalářským titulem. Vidíme tedy, že výuka anglického jazyka ve zkoumaných základních školách na stupni je zajištěna větším počtem kvalifikovaných učitelů než na stupni základní školy. ano, titul Bc. ano, titul Mgr. ano, jiný titul ne, doplňování kvalifikace ne, jiný VŠ pedagogický obor ne, jiný VŠ obor pedagogické minimum ne, jiný VŠ obor jazyková škola Statenice bez pedagogického minima ne, žádné VŠ vzdělání Otázka č. Jaká je délka Vaší praxe ve výuce anglického jazyka na stupnina stupni ZŠ Graf Délka praxe ve výuce anglického jazyka na ZŠ Otázka č. zjišťuje délku praxe učitelů anglického jazyka na nebo stupni základní školy. U této otázky měli respondenti na výběr ze tří odpovědí, které znázorňuje graf Pomocí tohoto grafu tedy můžeme porovnat délku praxe respondentů ve výuce anglického jazyka na prvním a druhém stupni základních škol. Zatímco v kategorii délky praxe méně než pět let jazyková škola Statenice je více respondentů z druhého stupně základních škol, ve všech ostatních kategoriích týkajících se délky praxe převažují respondenti
z prvního stupně základních škol. Praxi ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol kratší než pět let má Budovec respondentů, zatímco stejnou délku praxe ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy má dotázaných. Celkem respondentů učí anglický jazyk na prvním stupni základní školy let. Na druhém stupni má stejnou délku praxe ve výuce anglického jazyka dotázaných. školy jazykové Statenicím Praxi delší než let má ve výuce anglického jazyka na prvním stupni dotázaných učitelů, kdežto na druhém stupni základní školy učí anglický jazyk déle než let respondentů. Pokud porovnáme data získaná od učitelů anglického jazyka na prvním a druhém stupni, můžeme říci, že delší praxi v oboru mají učitelé na prvním stupni základních škol. Zde má praxi delší než šest let celkem respondentů, zatímco ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy má praxi delší než šest let pouze méně než let let více než let početrespondentů délka praxe stupeň stupeň dotázaných učitelů. Vidíme tedy, že více učitelů anglického jazyka na prvním stupni dětské jesle ve Praze západ Statenicích