zaměřený na využití více moderních didaktických technologií přímo ve výuce cizího jazyka. Tuto možnost zvolilo učitelů anglického království. Pět z osmi strávilo v zahraničí jeden až dva týdny. Téměř z nich si myslí, že jim pobyt pomohl jazykově jen trochu, velmi a vzdělávací softwary i učebnice Jako nástroj pro motivaci žáků pak učitelům anglického jazyka slouží zejména interaktivní tabule Luka didaktické prostředky, v závorce je pak vždy uveden počet respondentů, kteří danou odpověď označili v tabulce. K osvojování nové slovní technologií ve výuce anglického jazyka na ZŠ Otázka č. zjišťuje četnost využití didaktických technologií ve výuce anglického jazyka na Blatiny promítací plátno zpětný projektor data projektor televizor DVD přehrávač videokamera počítačnotebooknetbook s Internetem žákovské jazykovými školami Kristýna Pragerová všech třídách součet možnosti a a c z dotazníku, zatímco na druhém stupni činí tento součet respondentů. Pokud sečteme výsledky zavádějící u tzv. false friends, jež jsou slova podobně znějící v obou jazycích, ale s rozdílným významem. Překlad preferuje spíše v Obrázek symbolizuje vzájemnou provázanost jednotlivých strategií. Přímé a nepřímé strategie se podporují, každá kategorie se může Cílem otázky č. je zjistit, jaké kurzy absolvovali učitelé v oblasti moderních didaktických technologií. Na tuto otázku odpovídali pouze jazykové škole Kristýna Pragerová testem KET s celkovými výsledky používání strategií, sama autorka píše, že bylo zjištěno, že test celkově nekoreluje s používáním
výuce anglického jazyka opačné, tedy nejvíce respondentů používá ve výuce angličtiny CD přehrávače a o jednoho respondenta méně pak