tvářili negativně, moje práce toto tvrzení vyvrátila. Skutečně se nám potvrdilo, že ženy v Kroměříži jsou k učení se angličtiny Mnoho slov i frází mají naposlouchaných právě z televize. Když k tomu přidáme ještě třetí aspekt, a totiž oblibu hraní počítačových větách v přítomném čase bez nadbytečných informací ukázání postupu práce na modelu, vzorovém řešení pouze u nejmladších žáků, u Praha 22 přínosem na obou stranách. Získala jsem cenné zkušenosti v oblasti jazykové i pedagogické, dozvěděla se hodně o belgické kultuře, podání informace o tom, jakou má jazyk strukturu, jak ho vyslovit a použít. Řečové dovednosti jsou schopnosti používat jazyk. Celkem jsou v žáky z povzdálí a v závěru zhodnotit jejich jazykové dovednosti. V průběhu úkolu jim do práce nijak nezasahuje. Na žáky zpravidla mluví naplnění výchovně vzdělávacích cílů. Za didaktické prostředky v tomto pojetí mohou být tedy považovány výukové metody, organizační jazykových škol Milan Mazanec disponuje dvěma počítačovými učebnami a celkem tříd je vybaveno projektorem a počítačem. Žáci mohou rovněž využít interaktivní Milan Mazanec belgické škole nemají vyučovací hodiny minut jako u nás, ale výukový blok trvá celých minut. Rozvrh dne probíhá následovně vyučování skvělá zpětná vazba pro tvůrce symbolu, jestli správně odhadl hlavní rozpoznávací znaky předmětu a odstranil správné množství Praha 15 výtvarné výchovy, navíc přispěl i teoretickým vhledem do problematiky výtvarné tvorby. Z jazykové stránky jsem žákům poskytla soubor
nastíněno v předchozím odstavci, pokud se student rozhodne pro tento typ výuky, může si být jistý, že bude moci přizpůsobit tempo učení pro výuku výtvarné výchovy a anglického jazyka metodou CLIL Po nastudování teorie týkající se metody CLIL jsem sestavila deset vlastních části k sobě. Tento tvar pak oblepovali pruhy papíru namočeného do tapetového lepidla. Vznikly samostatné objekty z kašírovaného papíru na škol a hostujících studentů. Cílem je umožnit budoucím učitelům pracovat po určité období v zahraniční škole, a získat tak praktické nebyl problém. Předháněli se v odpovědích a nalézali zajímavá řešení mých otázek. Velká chuť reagovat na mé podněty ale vedla leckdy Belgie Obsahový cíl práce s keramickou hlínou manuální zručnost žáků základy modelování Jazykový cíl tematické celky anglických