Zde je využívána především k rozvoji psacích dovedností jednotlivců, což umožňuje okamžitou zpětnou vazbu nejen od učitele, ale také od spolužáků. Výhodou je, že na tabuli může zároveň psát více žáků, zatímco ostatní pracují v lavicích, což dovoluje porovnání jednotlivých prací žáků, jejich opravu a poučení se z chyb i úspěchu spolužáků. Tabule může v jazykové výuce sloužit ještě k upevňování různých obrázků a reálií tak, aby byly dobře viditelné všem, k čemuž dobře slouží především tzv. bílé tabule, které jazykové škole Říčany jsou často magnetické, nebo může být použito plastických samolepek. Dobbs, s. Interaktivní tabule je speciální tabule, která je propojená Voděrádky s počítačem, ve kterém je nainstalován software pro interaktivní tabuli, a data projektorem, který promítá zobrazení na tabuli. Učitel pak Radošovice používá speciální pero nebo prst k manipulaci s obsahem zobrazeným na interaktivní tabuli. Speciální pero pro ovládání interaktivní tabule umožňuje také psát přes zobrazený obsah, zvýrazňovat důležité informace různými barvami, používat různé typy písma, pohybovat s obsahem po celé obrazovce, zakrývat jej, znovu odkrývat a snadno ukládat do počítače pro další použít. Využití interaktivní tabule jazyková škola Říčany zvyšuje motivaci učitele i žáka, a to hlavně díky jejímu působivému vzhledu i zvuku. Na této tabuli je možné přehrávat videa, audio nahrávky, promítat obrázky a PowerPointové či jiné prezentace, interaktivní cvičení z CD, připojit se na Internet atd. Dudeney, Hockly, s. Z
počátku bylo pouze malé množství materiálů, které se daly použít v jazykové výuce ve spojení s interaktivní tabulí. Tvorba vlastních materiálů pomocí počítače byla pro učitele časově velmi náročná, na což reagovali vydavatelé tvorbou různých softwarových balíčků pro interaktivní tabule. Kromě nich mohou učitelé používat i všechny materiály, které mohou být zobrazeny pomocí počítače, a také Říčanech jazykovým školám interaktivní učebnice, o kterých pojednává kapitola Dudeney, Hockly, s. Využití tabule v jazykové výuce má své opodstatnění. Ať už klasické, která slouží jako vizuální podpora učitelova jazykového projevu, čímž stimuluje žákův zájem a pomáhá mu lépe porozumět a zapamatovat si novou látku prezentovanou učitelem. Dobbs, s. Nebo interaktivní tabule, která skýtá množství možností jak motivovat a aktivizovat žáky ve výuce, ale její využití musí být pečlivě naplánováno učitelem tak, aby bylo pro žáky nejen zábavné, ale také přínosné. Projekční technika Projekční technika slouží k promítání, tedy k optickému zobrazení filmu, transparentu apod. na promítací Pacov plochu. Projekce je podle zobrazované předlohy dělená na dva typy, a to statickou, která slouží k promítání různých druhů průhledných, jazyková škola Říčany průsvitných i neprůsvitných předloh na promítací plochu, a dynamickou, což je především optické zobrazení pohyblivých předloh, Březí nejčastěji filmů. Rambousek, s. K projekci statické slouží v dnešní škole zejména zpětný projektor a data projektor, a k projekci kadeřnické salony v Praze východ Říčanech